Kontakt
ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE SIEDZIBY
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Jeleniej Górze uprzejmie informuje, że z dniem 01 lutego 2024r. zmienia adres siedziby z dotychczasowego na
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Jeleniej Górze
ul. Piłsudskiego 12
58-500 Jelenia Góra
Informujemy, że numery NIP, REGON pozostają bez zmian. Dotychczasowe adresy mailowe, numery telefonów również nie ulegają zmianie.
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Jeleniej Górze
ul. Piłsudskiego 12, 58-500 Jelenia Góra
tel. (75) 76-987-32
fax. (75) 76-987-31
e-mail: poczta@sko.jgora.pl
Biuro Kolegium pracuje
od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530
Kolegium uprzejmie informuje, że wszelkie podania (żądania, odwołania, wyjaśnienia, zażalenia, ponaglenia, wnioski, skargi) mogą być wnoszone w oparciu o art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego lub art. 168 Ordynacji podatkowej w następujących formach:
2) formie elektronicznej – pismo można złożyć przez elektroniczną skrzynkę podawczą Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Jeleniej Górze ePUAP – link do skrzynki i instrukcja znajduje się na stronie BIP Samorządowego Kolegium Odwoławczego – https://skojg.ibip.wroc.pl/public/?id=76223
Informujemy, że w związku z dokonaną od dnia 5 października 2021 r. zmianą art. 63 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego nie rozpatrujemy podań złożonych do Kolegium za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani rozpatrzeniem podania, prosimy o jego doręczenie:
- w formie pisemnej, opatrzonej własnoręcznym podpisem - pocztą lub kurierem na adres SKO w Jeleniej Górze, ul. Piłsudskiego 12, 58-500 Jelenia Góra
lub
- w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - na adres do doręczeń elektronicznych
ESP ePUAP: /eo0y401hnr/SkrytkaESP
Po 5 października 2021 r. wszystkie podania wniesione do Kolegium na adres poczty elektronicznej (tj. e-mail) pozostawiane będą zgodnie z treścią art. 63 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego bez rozpoznania.